兒童戲劇教育專門網
Knowledge Intelligence Dynamic Skills 聯絡我們 加入我們 忘記密碼
登入  
主頁
專業用家推介
戲劇教育研究
教育性戲劇技巧
戲劇化學科教案
戲劇遊戲
兒童戲劇本
兒童故事
兒童文學書評/戲評
特寫座談
兒童藝術影音百寶箱
討論特區

討論特區
 
          我的帖子 我的回覆 搜尋
 
 
 
討論特區 - 教仔互動劇場 - 閙情緒 - 第二幕變奏版
發表帖子 回覆主題
第二幕變奏版
kidstheater
發表於 2011/3/18 13:24

這是三幕劇第二幕的變奏版, 未觀看原版的版友,請先瀏覽 閙情緒:前言及互動劇場

 

第二幕角色轉換(如果你是B媽媽)

奇奇:我要…我要…

媽媽:呢個咩黎架?

奇奇:這是最新的G4超能俠呀!太空金屬,十萬匹馬力,是最好打架! 同學一定未有

            呀!

媽媽:又真係好靚喎,G4呀,G係唔係great偉大果個G呀!

奇奇:乜吾係girl咩,D人成日講G for girl原來唔係呀!好嘢G唔係女仔,我都話啦!

媽媽:同一個G可以有好多唔同理解架嘛!這個公仔又真係設計得幾好喎…

奇奇:你都話係呢!乜唔係無鬼用吾好買咩?其他媽媽都係咁講呀!…咁買啦!

媽媽:點會呀!設計得咁好!只不過媽媽唔夠錢買呢個玩具啦!不如咁啦…媽媽儲 

                錢,每月五十元啦!三幾個月後就得啦!

奇奇:真嘅?三個…月!

媽媽:我地用眼透過玻璃欣賞下先啦!重有呀!你要向媽媽講對唔住呀。

奇奇:媽媽,對唔住!

媽媽:媽媽最鐘意會道歉的小朋友架啦!重有呀!我地可以去灣仔玩具街,果邊可

                能重D呢!

 

媽媽堅決沒有在奇奇扭計下買超能俠,但過了一段時間在奇奇也忘記了這事後,媽媽就自行送上超能俠作禮物,只有唯一原因就是母親的愛。

 

奇奇:我地一齊玩呀!

媽媽:好呀!你要愛惜超能俠喎,知道嗎?媽媽最鐘意珍惜玩具嘅小朋友啦!

奇奇:知道,多謝,媽咪!

 

*你在實際生活中,有沒有經歷過類似情況? 可以和大家分享一下嗎?

 

 

請繼續瀏覽第三幕變奏版, 然後發帖一起討論。

 

 

1

 

 
   
 
 
 
私隱政策聲明 版權及知識產權 免責聲明 使用條款及條件