兒童戲劇教育專門網
Knowledge Intelligence Dynamic Skills 聯絡我們 加入我們 忘記密碼
登入  
主頁
專業用家推介
戲劇教育研究
教育性戲劇技巧
戲劇化學科教案
戲劇遊戲
兒童戲劇本
兒童故事
兒童文學書評/戲評
特寫座談
兒童藝術影音百寶箱
討論特區

討論特區
 
          我的帖子 我的回覆 搜尋
 
 
 
討論特區 - 教仔互動劇場 - 幼兒性教育 - 第一幕變奏版
發表帖子 回覆主題
第一幕變奏版
kidstheater
發表於 2011/11/4 11:51

 這是四幕劇第一幕的變奏版未觀看原版的版友,請先瀏覽 ”性教育-幼兒篇前言及互動劇場

 

 

角色交換:

夏日沙灘上,三歲的哥哥聰仔鬧情緒要跟表哥一起到更衣室換游泳衣,因為表哥譏笑他不是男仔。

聰仔:表哥走得鬼咁快,吾等我呀!我吾制呀!

媽媽:係呀,等一陣,媽媽同你一起追佢地,好吾好?

聰仔:表哥重話我玩公仔,正乸型呀,

媽媽:公仔係你嘅好朋友喎!同朋友玩好應該呀,係啦,你知吾知乜叫乸型呀!

聰仔:梗知啦,女人型囉!我大個啦,我明架!

媽媽:媽媽都係女人囉,吾好咩!

聰仔:你吾同架,我大個啦,我要追表哥去更衣室呀!

媽媽:好呀!你幫我攞實啲衫,等我同妹妹換完,一起去追表哥,好吾好。

聰仔:媽咪你睇,妹妹慘啦,佢吾見咗小菇菇,變咗乸型呀?表哥話女人型成日喊無鬼用呀!

媽媽:妹妹係女仔,女仔同男仔吾同,第二時要生BB,所以兩腳之間有個洞,你同妹妹都係咁出世呀!

聰仔:真嘅!女人咁叻架!

媽媽:吾好講啦!快啲去追表哥啦!

聰仔:好呀,妹妹我地快啲追囉!

你在實際生活中,有沒有經歷過類似情況? 可以和大家分享一下嗎?

 

溫馨提示:

幼兒好奇心強烈,一般都對生殖器官特別好奇,很想探索、研究。兩歲孩子開始了解「性」的存在,他們會好奇地把玩及撫模,更會越加頻密。他們更會跟隨大人進入浴室,甚至會掀起家長的裙子的尷尬行為。所以家長倆一定要找到共識準備好答案,自少利用一些輕鬆時間,如洗澡、游泳時在孩子提出性問題前告訴他們性器官的正確意思,也要說明到達青春期會有甚麼變化,談話時要不怕難堪,簡單清楚而帶平常、溫柔。遇到提問時,慢慢回答,知無不言,不明白部份清楚交代不知道,不單要自少教性知識,更要教導保護自己的性態度。

請繼續瀏覽第二幕變奏版然後發帖一起討論。

 

 

 

 

1

 

 
   
 
 
 
私隱政策聲明 版權及知識產權 免責聲明 使用條款及條件