兒童戲劇教育專門網
Knowledge Intelligence Dynamic Skills 聯絡我們 加入我們 忘記密碼
登入  
主頁
專業用家推介
戲劇教育研究
教育性戲劇技巧
戲劇化學科教案
戲劇遊戲
兒童戲劇本
兒童故事
兒童文學書評/戲評
特寫座談
兒童藝術影音百寶箱
討論特區

討論特區
 
          我的帖子 我的回覆 搜尋
 
 
 
討論特區 - 教仔互動劇場 - 禮貎 - 第二幕變奏版
發表帖子 回覆主題
第二幕變奏版
kidstheater
發表於 2010/7/31 11:58

 

這是四幕劇第二幕的變奏版, 未觀看原版的版友,請先瀏覽 禮貎:  前言及互動劇場

 

 

 

角色交換:

 

麗恩:頭先真係好驚險,我頭先推開左3個婆婆、4個公公、2個大隻佬同埋5個師奶先至霸到呢兩個位啊!

爸爸:麗恩,咁樣推開人霸位,爸爸真係唔開心呀,如果你由後面推開人,尤其是婆婆同公公,可能會令佢地跌親受傷,好危險o架!爸爸好驚呀!而且見到真正有需要坐o既人,例如公公婆婆、孕婦,同埋攞住重野或者抱住BB o既人,記得要讓座俾佢地。咁先係有公德心同禮貎o既小朋友呀!

麗恩:咁我記住以後要讓位俾人…… 唔推開人呀....但有時我好趕時間,前面d人又行得慢,佢地會阻住我o架!

爸爸:如果你真係好趕時間,想 爬頭“,千祈唔好由後面推開人,可以同佢講”唔該借過“,等對方讓開俾你過,之後要講唔該。咁樣就既有禮貎,又安全。

麗恩:哦,咁我下次一定咁做啦!

爸爸:咁就係爸爸最鍾意,有公德心同禮貎o既小朋友啦!

 

你在實際生活中,有沒有經歷過類似情況? 可以和大家分享一下嗎?

 

 

 

父母樹立榜樣

父母的身教,對孩子有莫大影響,因此大人也應檢視自己的待人接物和禮貎,例如有否主動與人打招呼,有否說「謝謝」或者「對不起」,與人對話時有否面帶笑容等。只要父母有禮貎,相信孩子也會彬彬有禮。另一方面,若孩子做錯了事,例如從後面推撞別人,父母最好可以清楚說明為甚麼不可以這樣做,與孩子說道理,讓他們清楚自己做錯了甚麼事和原因,勝於只是一味禁止或者打罵。 

 

請繼續瀏覽第三幕變奏版, 然後發帖一起討論。

 

 

 
kidstheater
發表於 2010/7/31 12:03

歡迎各位參與討論

 
kidstheater
發表於 2010/8/2 10:59

歡迎各位踴躍發言!

 

1

 

 
   
 
 
 
私隱政策聲明 版權及知識產權 免責聲明 使用條款及條件