兒童戲劇教育專門網
Knowledge Intelligence Dynamic Skills 聯絡我們 加入我們 忘記密碼
登入  
主頁
專業用家推介
戲劇教育研究
教育性戲劇技巧
戲劇化學科教案
戲劇遊戲
兒童戲劇本
兒童故事
兒童文學書評/戲評
特寫座談
兒童藝術影音百寶箱
討論特區

討論特區
 
          我的帖子 我的回覆 搜尋
 
 
 
討論特區 - 教仔互動劇場 - 禮貎 - 第四幕變奏版
發表帖子 回覆主題
第四幕變奏版
kidstheater
發表於 2010/7/31 12:00

 

這是四幕劇第四幕的變奏版, 未觀看原版的版友,請先瀏覽 禮貎: 前言及互動劇場

 

角色交換:

爸爸:麗恩,快啲叫Chris叔叔!

麗恩:Chris 叔叔!(轉向爸爸)係咪因為Chris 叔叔結左婚,所以叫叔叔唔叫哥哥?

爸爸:Chris叔叔係爸爸的朋友,係我同輩,年齡比你大好多,所以叫叔叔,同結左婚未係冇關係o架!

麗恩:哦!爸爸,我同學小明話,如果佢同人打招呼,佢爸爸會俾錢佢o架!我頭先同人打左招呼,不如你俾錢我買玩具,好唔好?

爸爸:麗恩你對人有禮貎,爸爸好開心,覺得你好乖好成熟!之不過,做人要有禮貎,係因為要尊重人,同埋呢d係同其他人相處的基本態度,唔係用錢衡量o架。所以唔可以因為有禮貎或者做左其他野,就要求人地俾錢你o架!你有野想要,可以同爸爸媽媽商量,好嗎?

 

你在實際生活中,有沒有經歷過類似情況? 可以和大家分享一下嗎?

 

 

 

避免物質化

有些父母有時會要求孩子稱呼一些年紀不少的親友為「哥哥、姐姐」,可能會令孩子覺得混亂,最好避免。若孩子要求以打招呼或有禮貎成為換取物質報酬的手段,便應該拒絕,同時向孩子說明有禮貎和尊重人的價值,避免孩子建立重視物質的價值觀。若要讚賞孩子做得對,口頭上的讚美或者非物質獎勵會較適合。

 

 

請繼續瀏覽劇場教仔參考資料,裏面列出了教仔參考書目,以及本劇場的pdf檔案。

 

我們會繼續在教仔互動劇場內加入其他題目,歡迎一起留言討論、交流教仔心得!

 

 
kidstheater
發表於 2010/7/31 12:02

歡迎各位參與討論

 
kidstheater
發表於 2010/8/2 10:58

歡迎各位踴躍發言!

 

1

 

 
   
 
 
 
私隱政策聲明 版權及知識產權 免責聲明 使用條款及條件