兒童戲劇教育專門網
Knowledge Intelligence Dynamic Skills 聯絡我們 加入我們 忘記密碼
登入  
主頁
專業用家推介
戲劇教育研究
教育性戲劇技巧
戲劇化學科教案
戲劇遊戲
兒童戲劇本
兒童故事
兒童文學書評/戲評
特寫座談
兒童藝術影音百寶箱
討論特區

討論特區
 
          我的帖子 我的回覆 搜尋
 
 
 
討論特區 - 教仔互動劇場 - 追星 - 互動劇場變奏版
發表帖子 回覆主題
互動劇場變奏版
kidstheater
發表於 2010/10/14 17:53

 

這是互動劇場變奏版, 未觀看原版的版友,請先瀏覽追星前言及互動劇場
 
角色交換
 
小玲:林山下個月去韓國舉行簽名會,我同小蔓想一齊去支持佢…..
媽媽:小玲,你似乎真係好鍾意林山喎….. 你欣賞佢邊方面?
小玲:我鍾意佢靚仔….. 同埋唱歌好聽….. 仲有識做戲….. 媽咪,你又鍾意林山咩?
媽媽:我就幾欣賞佢好努力工作,報紙話佢出唱片前,去跟歌唱老師學唱歌同努力練歌,每日練好多個鐘頭。
小玲:係呀,我知佢呢排每日練8個鐘頭歌!
媽媽:仲要去好多簽名會之類的活動,又要拍劇,佢都好忙o架,要好努力同埋有毅力先可以應付到咁多工作。
小玲:係啊係啊,所以我想去簽名會支持佢!早兩晚去排隊,好嗎?
媽媽:其實你支持佢都好呀,不過就要用適當o既方式囉。例如你可以買佢o既唱片,甚至寫信去支持佢。但係去韓國咁遠,或者去露宿兩晚霸頭位,媽咪就會好擔心喎;林山都唔想佢啲fans出咩意外o架,係咪?
小玲:咁又係…… 但我好想去簽名會….
媽媽:你放假去簽名會都可以,你星期日先至去,都可以攞到簽名o架,到時媽咪陪你一齊去,好唔好?
小玲:o既然媽咪都咁潮,識得欣賞我個偶像,咁我就同你一齊星期日先至簽名會啦!
媽媽:好呀,你話林山o的歌邊首歌詞寫得最好呀?
小玲:佢自己填詞果首最好啊!
媽媽:你都要努力讀文學啦!
小玲:又好,我最怕就係文學,不過要學欣賞林山o既歌詞,所以要努力啦!(二人大笑)
 
 
你在實際生活中,有沒有經歷過類似情況? 可以和大家分享一下嗎
 
溫 馨 提 示
青少年「追星」或者喜歡偶像,可能是因為面對學業等生活壓力,需要調劑、平衡,又或者尋找成人理想的寄託,但更多是因為受潮流文化或者朋輩所影響。家長不宜也不必完全抹殺這類行為,在合理情況下,能夠以之作為建立親子關係的方式,或者引導他們研究明星在幕後也有付出努力(例如學習唱歌或舞蹈),用平常心欣賞和支持,自然得到子女的回應!
 
請繼續瀏覽劇場教仔參考資料,裏面列出了教仔參考書目,以及本劇場的pdf檔案。
 

我們會繼續在教仔互動劇場內加入其他題目,歡迎一起留言討論、交流教仔心得!

 

1

 

 
   
 
 
 
私隱政策聲明 版權及知識產權 免責聲明 使用條款及條件